Apple Fiber Plus

Reduce Body Weight - Az Herbs Kapsul

Anda ada masalah berat badan? Pening kan nak cari jalan untuk turunkan berat badan ni. Dah penat bersenam, diet bagai. Tapi masih lagi macam tu. Jangan risau kerana kini memang mudah dengan Apple Fiber Plus.

Stress Bila Lihat Badan Anda Sendiri Sekarang Ni?

Berat Semakin Hari semakin Naik

Perut pulak Semakin Boroi

Bila dekat Rumah Suami Tegur jer

Dekat ofis pulak kenkawan tanya tak pandai jaga badan ke untuk suami

Stress sangat..!

Malu ada…

Segan pun ada..

Anda Pernah Rasa Perasaan sebegini?

Sekejap.!

Jika anda betul-betul gemuk dan boroi sila luangkan sedikit masa di sini.

Kami ada jawapan untuk anda sekarang ni.

STRESS ATASI MASALAH PEROT BUNCIT

Khas Untuk Wanita Seperti Anda.

Anda Stress Lihat Perut Anda Boroi?

Badan Semakin Hari Kilo Semakin Bertambah?

Tak risau Terkena Obesiti?

Cuba Baca Ni Sekejap

 

Apabila kita memiliki tubuh badan yang sihat, mudah je nak cari saiz baju, sebab badan dah makin ideal. Nak bersenam pun rasa tak malas, sebab badan rasa ringan sahaja. Kalau nak makan banyak dekat kenduri-kenduri kawin pun tak takut, sebab berat badan tak akan naik-naik.

 

Nak tak anda rasa begitu? Jika saya tunjukkan satu cara yang paling mudah untuk turunkan berat badan, anda boleh mendengar apa yang saya mahu katakan seterusnya?

 

Formulasi TERBAIK daripada Apple Fiber Plus membantu menurunkan berat badan dengan cepat dan efektif.

Apple Fiber Plus membantu anda:

  • Menambah tenaga.
  • Menstabilkan hormon.
  • Mengawal berat badan.
  • Mengurangkan kolestrol.
  • Membuang toksin dalam badan.
  • Mengurangkan asma serta lelah.
  • Menghalang pembentukan lemak.
  • Mengurangkan dan mengawal selera makan.
  • Melancarkan dan membaik pulih peredaran darah.

Isi Kandungan

o3

Fructus Citrus Limonum

o5

Folium Cassia Angustifolia

o4

Semen Avena Sativa

o2

Semen Plantago Ovata

o1

Fructus Malus Domestica

o6

Semen Vitis Vinifera

Testimoni Pengguna

Terjual lebih ratusan botol dan digunakan secara tradisional untuk mengurangkan berat badan.